Kao rezultati novog Zakona o prijevozu u cestovnom prometu i galopirajućih turističkih brojki sve se mijenja: ljudi napustaju svoja zanimanja i postaju "Uber vozači" koji gotovo blokiraju promet, stanovništvo bježi iz centara primorskih gradova prepuštajući svoje stanove apartmanizaciji, otvaraju se tisuće novih agencija, nastaju novi autobuseri, kupuju se nova vozila brže nego nekad "Stojadini", na veliko se voze Azijati po europskim turama, množe se brojevi iznajmljivača vozila, plovila... Ukratko tim radom se u šest mjeseci zarađivalo za cijelu godinu i zašto bi netko kod nas vozio autobus za "običnu" plaću, dnevnice i potencijalne napojnice? Čak su i neki naši bivši vozači kombinirali sve te blagodati "novog turizma" s radom u gradskim poduzećima, a mi ni uz najbolju volju - to nismo mogli pratiti. Posljedično, trend nedostatka vozača autobusa je u 2019. došao do vrhunca i to je prva godina kad nam je svakodnevno ostajalo parkirano više autobusa, bilo jednostavnijih, bilo izazovnijih visokoturističkih, jer ih nije imao tko voziti!!! Uslijed toga smo odbijali dugogodišnje naručitelje i sigurne platiše. Tako od ljeta 2018. nismo imali razloga kupovati šminkerske autobuse, ali smo zato našu katnu SETRU osvježili troslojnom metalik crvenom bojom i osuvremenjenom grafikom pa je postavili na kalendar za 2019. Nitko od nas nije ni slutio što nam se sprema u 2020...